piątek, 30 grudnia 2016

TUSAL - odsłona 13 ostatnia

Witam Was :-)

Wpadam do Was dziś tak w południe, jestem, żyje i w sumie mam się dobrze ;-) Wczoraj powinnam pokazać ostatnią odsłonę Tusal-owego słoika z zabawy u Promyczka. Oczywiście jeden dzień poślizgu mam ;-)

Ale nic, dziś nadrabiam i pokazuje Wam oto mój mały słoiczek:






A teraz Was troszkę zaskoczę i pokaże Wam zawartość w środku. A tu w środku mała niespodzianka, a mianowicie doszło troszkę nitek haha :-)






Skąd te nitki się wzięły i co tam u mnie słychać w krzyżykach napiszę Wam wieczorem. 
A coś zaczęło się dziać :-) 

Na razie uciekam ogarnąć jakiś obiad i wieczorkiem spodziewajcie się kolejnego postu :-)



Pozdrawiam Was serdecznie.




Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :-)


4 komentarze: